אנו מזמינים אתכם לחגוג ולטעום אתנו היום חמישי 21.5.15 החל מהשעה 21:00, ביקב את שלושת היינות שהצטרפו ליקב
אודיסיאה 2007 (קישור לפרטים) קברנה סובניון רזרב 2011 (קישור לפרטים) שרדונה 2014 (קישור לפרטים)
+ רביעיית הג'אז תנגן פאנק ובלוז מכל הזמנים + גבינות צרפתיות ולחמים טריים ילוו את היינות
הכניסה בעלות 50 ש"ח לאדם, כוללת את טעימות היין בלבד מס' המקומות מוגבל | נא תאמו מקומות מראש בטל. 03-5346748
רח' השרף 6 רמת השרון